Bij NS International ben je méér dan een machinist of trainmanager. Jij bent hét gezicht van de meest geliefde reiservaring van Europa! Daarom ga jij net dat stapje verder om het onze reizigers zoveel mogelijk naar de zin te maken, in de trein en op de perrons. Maar ook voor jou ligt er een prachtige ervaring in het verschiet.
Van binnen de grenzen tot ver daarbuiten. Europa is jouw kantoor! Spreek jij een woordje Engels, Duits of Frans? Misschien hebben wij dan wel de perfecte baan voor jou. Of je nu op de IC Brussel of de Eurostar stapt naar Brussel, met de ICE reist tot aan Keulen en Frankfurt, of met de Thalys (op termijn) tot aan het zuiden van Frankrijk reist, jij bent verzekerd van een baan die nooit verveelt!
Onze reizigers staan altijd klaar voor een reis naar het buitenland. Van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat, voor een zakentrip of een welverdiend uitje. Daarom werk jij ook flexibel. De ene dag zie jij de zonsopkomst voorbij flitsen, een ander moment werk je de avondshift of blijf je overnachten op locatie. Uiteraard met gepaste toeslag en vergoeding van NS.
Van binnen de grenzen tot ver daarbuiten. Europa is jouw kantoor! Spreek jij een woordje Engels, Duits of Frans? Misschien hebben wij dan wel de perfecte baan voor jou. Of je nu op de IC Brussel of de Eurostar stapt naar Brussel, met de ICE reist tot aan Keulen en Frankfurt, of met de Thalys (op termijn) tot aan het zuiden van Frankrijk reist, jij bent verzekerd van een baan die nooit verveelt!
Onze reizigers staan altijd klaar voor een reis naar het buitenland. Van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat, voor een zakentrip of een welverdiend uitje. Daarom werk jij ook flexibel. De ene dag zie jij de zonsopkomst voorbij flitsen, een ander moment werk je de avondshift of blijf je overnachten op locatie. Uiteraard met gepaste toeslag en vergoeding van NS.
Esme
Elke dag is anders als conducteur. De nachttrein is totaal verschillend van wanneer je in de ochtendspits werkt. Je hebt te maken met andere mensen, verschil in drukte en in of je alleen werkt of met een andere conducteur.
Jasper
Ik vind het belangrijk om de conducteur te spreken voordat we gaan rijden. Dat persoonlijke contact maakt je werkdag leuker, en stel dat er iets op de trein gebeurt, dan wil je weten wie je conducteur is. We zijn een team, en samen zorgen we voor de veiligheid aan boord.
Angela
Normaal gesproken maak ik graag grapjes. Als er iemand een bos bloemen bij zich heeft, is het ijs snel gebroken als ik zeg: “Nou, dat had u nou niet hoeven doen.” Vervolgens krijg ik dan de tofste reisverhalen te horen. Zo leuk!
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.