Bij NS geloven wij dat unieke perspectieven voor de beste oplossingen zorgen. Daarom zijn onze medewerkers zo gevarieerd als de reizigers op het station, een werkplek waar iedereen zichzelf kan zijn om optimaal te presteren.
Hoewel NS een groot bedrijf is, voelt het altijd als een familie. Wat ons samenbrengt? Onze missie om Nederland duurzaam bereikbaar te maken voor onze reizigers!
Bij NS werken we slim samen in dynamische teams in een innovatieve en hightech werkomgeving. Zo zorgen we ervoor dat we continu kunnen innoveren en snel kunnen schakelen.
Bij NS geloven wij dat unieke perspectieven voor de beste oplossingen zorgen. Daarom zijn onze medewerkers zo gevarieerd als de reizigers op het station, een werkplek waar iedereen zichzelf kan zijn om optimaal te presteren.
Hoewel NS een groot bedrijf is, voelt het altijd als een familie. Wat ons samenbrengt? Onze missie om Nederland duurzaam bereikbaar te maken voor onze reizigers!
Bij NS werken we slim samen in dynamische teams in een innovatieve en hightech werkomgeving. Zo zorgen we ervoor dat we continu kunnen innoveren en snel kunnen schakelen.
Iedereen heeft zijn of haar eigen ideeën over de reis van morgen. Sommigen willen álles uit hun carrière halen en gaan voor de top met een leidinggevende functie. Anderen voelen zich juist fijn in hun rol en willen hier beter in worden, of misschien wel een switch maken naar een ander vakgebied. Iedere dag werken we met elkaar aan deze verbinding en vooruitgang. Waar mensen het naar hun zin hebben en zich thuis voelen. De medewerkers van vandaag en morgen bepalen samen het succes. Voor al die collega’s staan onze managers en HR-professionals klaar. En daar hebben we jou voor nodig.
Bibi
Voor Bibi Zwolman (59) geen 9-tot-5-baan. Want als medewerker van de klantenservice bij NS staat ze de hele avond paraat voor reizigers met vragen. Hoe houd je met deze tijden een goede werk-privébalans? Ze vertelt: Ik doe webcare voor NS. Samen met mijn collega’s proberen we alle vragen van reizigers te beantwoorden.’
Juul
“Vandaag ben ik bezig met het maken van winkelcommunicatie voor op de schermen en morgen ben ik een enorm event aan het opzetten. Die afwisseling is supercool.” Juul Smit is marketeer Julia’s en StationsHuiskamer, twee horecaformules van NS Retail. “Binnen mijn functie zorg ik er op allerlei manieren voor dat reizigers de Julia’s en StationsHuiskamer weten te vinden. Samen met mijn team werken we aan goede deals, een lekker assortiment en zichtbare communicatie voor de horecaformules.” Afgelopen periode heeft Juul gewerkt aan het opzetten van het evenement Happy Tuesday, een event voor eenzame ouderen in de StationsHuiskamers.
Meike
“Het helpen bij allerlei veranderingen, dat vind ik echt het allerleukste.” Meike Moltzer is Veranderbegeleider binnen de afdeling Projecten & Trajecten van NS. In deze functie helpt Meike samen met haar team om veranderingen binnen NS op gang te brengen: “Binnen onze afdeling werken wij in een poule van Programmamanagers, Projectmanagers, Projectmanagement ondersteuners en Veranderbegeleiders aan diverse projecten en trajecten.
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.