Waar gaat jouw reis van morgen naartoe? Bij een grote werkgever als NS zijn de mogelijkheden eindeloos. Je krijgt bij ons de ruimte om jezelf te ontwikkelen en de vrijheid voor jouw ideeën. Met een mooie mix van jong talent en ervaren professionals zorgen we samen voor kwaliteit en blijven we innoveren. Welke achtergrond je ook hebt, jouw unieke inbreng helpt ons vooruit. Wat maakt dat jij past bij NS? Check je match!
"Ik wil alle 55 stations één keer per jaar in het donker bezoeken," vertelt Installatieverantwoordelijke Stations Bas Bakkers. "In het zuiden van het land ben ik verantwoordelijk voor 55 stationsgebouwen en perrons. Ik zorg er samen met mijn collega’s voor dat de verlichting, verwarming en elektriciteit volgens NS protocollen blijven werken. Het fijnste aan mijn baan is dat ik echt superveel vrijheid heb. De helft van de week ben ik lekker buiten aan het hoppen van station naar station."
"Ik ben vooral theoretisch bezig, maar zodra ik de trap afloop zie ik hoe die theorie in praktijk wordt uitgevoerd," vertelt Engineer Frank. "Elke dag komen er op de werkplaats in Haarlem treinen binnen voor onderhoud of reparatie. Ik zit boven die werkplaats op het kantoor en heb overzicht over wat er moet gebeuren met die treinen."
"Als je denkt aan een contractmanager, denk je misschien aan iemand die hele dagen met haar neus in de papieren zit. Nou, dat is bij NS Stations Services absoluut niet het geval," vertelt Esther. Zij managet en beheert de contracten die NS Stations heeft met externe partners.
"De trein is eigenlijk mijn rijdende kantoor", vertelt districtmanager Nadine van der Pol. "Tijdens mijn werk voor 23 verschillende Kiosken en StationsHuiskamers ben ik soms wel 3 tot 4 dagen door heel Nederland aan het reizen."
"Mijn vrouw heeft mij stiekem opgegeven voor de Beste Nieuwkomer Award. Afgelopen zaterdag heb ik gewonnen in de categorie Tech omdat ik mijn talent bijvoorbeeld inzet om NS.nl te onderhouden: een website waar miljoenen reizigers gebruik van maken."
“We zien de laatste jaren veel nieuwe modaliteiten opkomen, zoals e-bikes, stepjes en zelfrijdend wegvervoer,” legt Manager Corporate Strategie Jan Tijs Nijssen uit. “Waar wij erg in geloven is het principe Mobility-as-a-Service (MaaS). Daarbij koppel je eigenlijk al die mobiliteiten in één app. Zo krijg je één plek waar je je reis van A tot Z kan plannen, boeken en betalen.
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.