Bij NS geloven wij in duurzaamheid. Van onze treinen, maar ook van de relaties die wij aangaan. Daarom ga jij als purchaser, procurement consultant of category leader bij NS op zoek naar de beste combinatie van kwaliteit, betrouwbaarheid en betaalbaarheid én samenwerkingen met leveranciers. Door snel te schakelen met je collega’s heb jij alle wensen op een rij, zodat vraag en aanbod altijd een goede match zijn. Zo vind jij de hoogste kwaliteit voor de beste prijs en blijft de reis van morgen betaalbaar.
"Als CRM-specialist houd ik me bezig met het bedenken, uitvoeren en evalueren van e-mailcampagnes. Met als doel om reizigers te inspireren om vaker met de trein te reizen. Je kan dat als e-mailmarketeer op verschillende manieren aanpakken. Er zijn zoveel kansen om te verbeteren. Dat vraagt wel om een goede focus, want je kan niet alles tegelijkertijd doen."
"Ik werk bij het Innovatieplatform. Het doel van het Innovatieplatform is het aanjagen van technologische innovaties en innovatiecultuur. Dit doen we door NS’ers te inspireren, met elkaar te verbinden en teams te helpen bij het verder brengen van hun ideeën. NS is vrij breed, dus er is veel kennis. Het is mooi als we van elkaar kunnen leren en elkaar kunnen helpen. Er zijn zoveel kansen als het om innovatie gaat."
"Deze vacature sprak me aan, omdat ik werkelijk géén idee had van het bestaan van deze functie. Vroeger reisde ik als student regelmatig met de trein. Dan heb je ook wel eens te maken met een storing, waardoor je wat later op school komt. Als reiziger begreep ik toen nog niet wat er allemaal bij zo’n storing komt kijken. Ik wilde weten wat er allemaal achter zat. Ik was echt nieuwsgierig."