Met zoveel verschillende disciplines, uitdagingen en technologische ontwikkelingen is het aan onze (lijn)managers om de kwaliteit te borgen, de juiste verbindingen te leggen en het beste uit hun medewerkers te halen. Met deze kwaliteiten gaat jou dat zeker lukken!
Het ene moment werk je aan de strategie en de doelstellingen, het andere moment inspireer jij je team in en om de trein tot de beste service. Want wat er ook speelt, jij maakt je sterk voor oplossingen, altijd met de wens van onze reizigers in je achterhoofd. Met jouw drive creëer jij draagvlak, teamwork op de vloer en zet jij mensen en processen in beweging!
Als lijnmanager bij NS ben je altijd op zoek naar hoe het nóg beter kan. Daarom zorg je voor een optimale groepsdynamiek en een team dat zelfstandig werkt, zodat jij je kunt focussen op de reis van morgen. Kunnen we onze producten of processen nog beter inrichten? We horen het graag van je.
De reis van morgen is voor iedereen anders. Dat weet jij als manager maar al te goed; iedere medewerker heeft weer een andere aanpak nodig om in zijn/haar kracht te staan. Dat geldt ook voor jou. Als manager krijg je veel verantwoordelijkheid en de vrijheid om je eigen managementstijl toe te passen. Maar dat is pas het begin van jouw reis. Daarom krijg je van ons alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te groeien als manager.
Het ene moment werk je aan de strategie en de doelstellingen, het andere moment inspireer jij je team in en om de trein tot de beste service. Want wat er ook speelt, jij maakt je sterk voor oplossingen, altijd met de wens van onze reizigers in je achterhoofd. Met jouw drive creëer jij draagvlak, teamwork op de vloer en zet jij mensen en processen in beweging!
Als lijnmanager bij NS ben je altijd op zoek naar hoe het nóg beter kan. Daarom zorg je voor een optimale groepsdynamiek en een team dat zelfstandig werkt, zodat jij je kunt focussen op de reis van morgen. Kunnen we onze producten of processen nog beter inrichten? We horen het graag van je.
De reis van morgen is voor iedereen anders. Dat weet jij als manager maar al te goed; iedere medewerker heeft weer een andere aanpak nodig om in zijn/haar kracht te staan. Dat geldt ook voor jou. Als manager krijg je veel verantwoordelijkheid en de vrijheid om je eigen managementstijl toe te passen. Maar dat is pas het begin van jouw reis. Daarom krijg je van ons alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te groeien als manager.
Esme
Elke dag is anders als conducteur. De nachttrein is totaal verschillend van wanneer je in de ochtendspits werkt. Je hebt te maken met andere mensen, verschil in drukte en in of je alleen werkt of met een andere conducteur.
Jasper
Ik vind het belangrijk om de conducteur te spreken voordat we gaan rijden. Dat persoonlijke contact maakt je werkdag leuker, en stel dat er iets op de trein gebeurt, dan wil je weten wie je conducteur is. We zijn een team, en samen zorgen we voor de veiligheid aan boord.
Angela
Normaal gesproken maak ik graag grapjes. Als er iemand een bos bloemen bij zich heeft, is het ijs snel gebroken als ik zeg: “Nou, dat had u nou niet hoeven doen.” Vervolgens krijg ik dan de tofste reisverhalen te horen. Zo leuk!
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.