Bij NS zetten we de reiziger op één. Daarom is het belangrijk dat we inspelen op de wensen en behoeften van onze reizigers. Dit doen we met klantonderzoek maar ook door data geautomatiseerd steeds slimmer in te zetten. Hoe helpen we onze reizigers een bestelling af te maken? Hoe zorgen we voor een persoonlijk aanbod op het juiste moment? En hoe bied je op ieder moment van de reis de juiste (pro-actieve) reisbegeleiding via verschillende kanalen? Die vraag proberen onze digitale experts met bijvoorbeeld de NS website, de reisplanner app en social media op te lossen. Data en afdelingsoverstijgende samenwerking spelen hierin een cruciale rol. Veel ligt nog op de tekentafels, daarom krijg jij alle ruimte om jouw ideeën te pitchen en écht impact te maken!
Als digital marketing of UX-professional kom jij te werken in een agile team met verschillende disciplines. Van social media expert tot developer, samen gaan we voor de optimale digitale beleving voor onze reizigers. Met zoveel expertises en collega’s om je heen is er altijd iemand waar jij van kunt leren. We delen inspiratie, resultaten en nieuwe trends en werken samen met externe bureaus. Bij NS is er altijd wel een nieuw uitdagend project waar jij mee aan de slag kunt. Zo haal jij alles uit je carrière.
Jim, Mayon & Abdullah
Bij NS is cybersecurity meer dan alleen het beveiligen van systemen. Het is een cruciaal onderdeel van het dagelijks functioneren dat ervoor zorgt dat treinen veilig blijven rijden. Op de afdeling cybersecurity werken professionals zoals Mayon, Jim en Abdullah samen om Nederland veilig en verbonden te houden. "Met onze diverse teams doen we ons best om ervoor te zorgen dat NS potentiële dreigingen altijd een stap voor is." vertelt Jim, teamleider van het Green Cyber Support Team.
Iyad
Iyad (41) vluchtte vanwege de oorlog in Syrië en vond via een kickstarterbaan zijn plek als data-analist bij NS. Deze baan bood hem een toegankelijke manier om werkervaring op te doen binnen zijn vakgebied. Met zijn achtergrond als docent wiskunde aan de Universiteit van Aleppo brengt hij waardevolle kennis met zich mee. "Ik werkte daar tien jaar als docent, maar door de oorlog was het onmogelijk om nog les te geven."
Herbert
Als UX Designer bij NS is Herbert (29) elke dag bezig om de NS-app te optimaliseren, zodat reizigers een goede reiservaring hebben. “Wij krijgen een probleem aangeleverd dat betrekking heeft tot de app. Zo kan een bepaalde functie niet goed werken of er ontbreekt een optie. Het is dan aan ons om hier een oplossing voor te vinden.”
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.