Bij NS zetten we de reiziger op één. Daarom is het belangrijk dat we inspelen op de wensen en behoeften van onze reizigers. Dit doen we met klantonderzoek maar ook door data geautomatiseerd steeds slimmer in te zetten. Hoe helpen we onze reizigers een bestelling af te maken? Hoe zorgen we voor een persoonlijk aanbod op het juiste moment? En hoe bied je op ieder moment van de reis de juiste (pro-actieve) reisbegeleiding via verschillende kanalen? Die vraag proberen onze digitale experts met bijvoorbeeld de NS website, de reisplanner app en social media op te lossen. Data en afdelingsoverstijgende samenwerking spelen hierin een cruciale rol. Veel ligt nog op de tekentafels, daarom krijg jij alle ruimte om jouw ideeën te pitchen en écht impact te maken!
Als digital marketing of UX-professional kom jij te werken in een agile team met verschillende disciplines. Van social media expert tot developer, samen gaan we voor de optimale digitale beleving voor onze reizigers. Met zoveel expertises en collega’s om je heen is er altijd iemand waar jij van kunt leren. We delen inspiratie, resultaten en nieuwe trends en werken samen met externe bureaus. Bij NS is er altijd wel een nieuw uitdagend project waar jij mee aan de slag kunt. Zo haal jij alles uit je carrière.
"Als Local Information Security Officer (LISO) is het onder andere mijn taak om teams weerbaar te maken tegen cyber security-aanvallen. NS heeft een complexe infrastructuur met veel ‘deurtjes’ en daardoor veel aanvalsmogelijkheden."
Bas Vegter is IT-enigineer bij NS. "Ik zit in de hoek van testautomatisering, performance testen en security testen. Wij willen het de IT ontwikkelteams zo makkelijk mogelijk maken om gebruik te maken van de testtools en middelen die er zijn. Wat ik veel deed bij het vorige bedrijf waar ik werkte, was het schrijven van blogs. Dat wilde ik weer doen, maar ik wist niet zo goed waar. Dus besloot ik daar zelf een plek voor te maken en daar heb ik meer collega’s bij betrokken."
Sinds kort kun je met de nieuwe in- en uitcheckzone nog sneller en gemakkelijker de fietsenstalling in met een fietstag in Amsterdam Amstel. Product Owner Bemenst Fietsparkeren van Services Dick Woudenberg houdt zich hiermee bezig en is trots op het resultaat. "We hebben het zelf bedacht en ontwikkeld met andere partijen."