Onze treinen zitten vol met techniek en intelligente toepassingen waar veel vakkennis voor nodig is. Daarom zorg jij ervoor dat iedereen volgens de juiste procedures werkt, met hoge kwaliteit. Is er meer tijd nodig? Zijn de instructies onduidelijk of mist er gereedschap? Jij regelt het voor je team. Jij weet het maximale uit je medewerkers te halen, maar begrijpt ook wat er gedaan moet worden. Zie jij kansen om te verbeteren in de technieken of de werkprocessen? Dan krijg je van ons alle ruimte om het op te pakken. Zo werken we samen aan de reis van morgen. Zodat onze treinen snel weer inzetbaar zijn, maar ook zodat we met het huidige materieel ongestoord door kunnen rijden. Want altijd houden we de reiziger op 1. Alle treinen weer op tijd laten rijden is werk waar we trots op zijn!
Een goed samenwerkend team bouwen, waar iedereen met plezier naar het werk gaat. Samen werken we aan de trein van morgen!
Elke dag zie je jouw werk door heel Nederland rijden. Jouw werk is onmisbaar voor honderdduizenden reizigers. Dat is leidinggeven met impact!
Als alles goed gaat, kunnen treinen met vlakke plaatsen op de wielen vanaf de herfst 2024 naar de splinternieuwe kuilwielenbank bij het onderhoudsbedrijf in Leidschendam. Ze kunnen, na een behandeling van 20 minuten per wielas, met perfect ronde wielen de dienstregeling weer inrollen. Lees hier meer over de nieuwe kuilwielenbank.
Sander
“Geen dag is hier hetzelfde en dat maakt het werk zo leuk.” Sander Hodes is planner service herstel en onderhoud op het materieelbesturingscentrum Nederland. Momenteel is hij tijdelijk gedetacheerd als voorbereider van dienst. Binnen deze functie werkt Sander aan het classificeren en efficiënt aanbieden van defecten aan de treinen van NS: “Binnen het materieel besturingscentrum werken we met een helpdeskmedewerker, een senior helpdeskmedewerker, twee planners en een voorbereider van dienst. Die voorbereider van dienst is een nieuwe functie die het werkproces nog efficiënter moet gaan maken. Het vormgeven van de nieuwe werkwijze is erg leuk om te doen.”
Chantal
“Hoe vet is het dat je treinen ziet rondrijden in Nederland die jij met je team van begin tot eind hebt gemoderniseerd?” Chantal is Junior Engineer bij NS Treinmodernisering in Haarlem. Met haar team zorgt ze ervoor dat alle elektrische (sub)systemen aan elkaar gekoppeld worden in treinen die gemoderniseerd worden. Chantal legt uit: “Wij als productgroep Energievoorziening zorgen eigenlijk voor alle bekabeling in de trein, de kabelloop van de bekabeling en de kabeldragers waar de bekabeling in gemonteerd wordt.
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.