Wist je dat de trein schoner is dan een elektrische auto? In een sector die altijd in beweging is ga jij de uitdaging aan: zoveel mogelijk reizigers en bedrijven duurzaam én comfortabel van deur tot deur laten reizen met NS. Van key accounts tot MKB, particulieren en partnerships bij NS Retail, jij speelt mee op topniveau en maakt écht blijvende impact op een duurzaam Nederland.

Kom jij te werken bij

NS Zakelijk

Dan zit jij straks met zowel MKB als absolute wereldspelers om tafel om ze te adviseren over hun mobiliteitsbeleid. Jij overtuigt ze dat NS als brede mobiliteitsaanbieder niet alleen de beste, maar ook de meest duurzame en kostenefficiënte oplossing is voor hun flexibel en hybride werkende medewerkers.

Aan de slag bij

NS Particulier

Snel een deelscooter of pakken voor de deur, op het station je NS Flex-abonnement upgraden en daarna met de OV-fiets naar je afspraak. Als jij komt te werken bij NS Particulier zorg jij dat met de juiste samenwerkingen, producten en innovatieve diensten steeds meer mensen kiezen voor duurzaam reizen met NS, van deur tot deur!

Sales bij

NS Retail

Wat is het station zonder de gezelligheid van de winkels? Jij onderhoudt contact met alle retailmanagers en weet de beste deals te regelen voor een gastvrije omgeving op het station voor onze reizigers. Van circulaire bedrijfskleding tot eten bestellen in de trein en afhalen op het station: jij maakt het mogelijk!

Kom jij te werken bij

NS Zakelijk

Dan zit jij straks met zowel MKB als absolute wereldspelers om tafel om ze te adviseren over hun mobiliteitsbeleid. Jij overtuigt ze dat NS als brede mobiliteitsaanbieder niet alleen de beste, maar ook de meest duurzame en kostenefficiënte oplossing is voor hun flexibel en hybride werkende medewerkers.

Aan de slag bij

NS Particulier

Snel een deelscooter of pakken voor de deur, op het station je NS Flex-abonnement upgraden en daarna met de OV-fiets naar je afspraak. Als jij komt te werken bij NS Particulier zorg jij dat met de juiste samenwerkingen, producten en innovatieve diensten steeds meer mensen kiezen voor duurzaam reizen met NS, van deur tot deur!

Sales bij

NS Retail

Wat is het station zonder de gezelligheid van de winkels? Jij onderhoudt contact met alle retailmanagers en weet de beste deals te regelen voor een gastvrije omgeving op het station voor onze reizigers. Van circulaire bedrijfskleding tot eten bestellen in de trein en afhalen op het station: jij maakt het mogelijk!

“Mijn doel is om de zakelijke reiziger het gemak en de voordelen van OV te laten ervaren; een complete rit van deur tot deur, op één zakelijke kaart.”
Sales medewerker Tom bij NS

Tom

Corporate accountmanager

Jouw expertise draagt bij aan onze ontwikkeling

NS wil steeds meer een brede mobiliteitsaanbieder worden. Van de trein tot aansluitend openbaar vervoer, de OV-fiets en deelauto’s en -scooters. Of je nou een ster bent in het binden van nieuwe klanten, jarenlange ervaring hebt met key-accounts of gedreven bent in het vinden van innovatieve mobiliteitsoplossingen voor zakelijk Nederland; jouw expertise helpt ons onze ambities waar te maken. En andersom, want wij geven jou graag alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Samen maken wij de reis van de toekomst mogelijk. Voor reizend Nederland en voor jou.

Sales medewerker bij NS

Verhalen van onze mensen

"NS heeft goede voorwaarden voor ouderschap. Dat was voor mij een cultuurshock."

Tussen 08.00 en 16.30 uur stuurt Hanneke (37) als manager productie vijftig mensen aan. En daarbuiten zorgt ze voor haar kleine van 2 jaar oud. Die combinatie – het ouderschap en een verantwoordelijke functie – kan pittig zijn. Mede daarom switchte ze van werkgever en kwam ze bij NS terecht: “Ik koos voor een gezin, en zocht daarom een plek met goede voorwaarden voor ouderschap.”

"Werken in de avonduren helpt om een actief leven te kunnen leiden."

Voor Bibi Zwolman (59) geen 9-tot-5-baan. Want als medewerker van de klantenservice bij NS staat ze de hele avond paraat voor reizigers met vragen. Hoe houd je met deze tijden een goede werk-privébalans? Ze vertelt: Ik doe webcare voor NS. Samen met mijn collega’s proberen we alle vragen van reizigers te beantwoorden.’

‘Data om plannen te onderbouwen, maar altijd ruimte voor gevoel'

“Vandaag ben ik bezig met het maken van winkelcommunicatie voor op de schermen en morgen ben ik een enorm event aan het opzetten. Die afwisseling is supercool.” Juul Smit is marketeer Julia’s en StationsHuiskamer, twee horecaformules van NS Retail. “Binnen mijn functie zorg ik er op allerlei manieren voor dat reizigers de Julia’s en StationsHuiskamer weten te vinden. Samen met mijn team werken we aan goede deals, een lekker assortiment en zichtbare communicatie voor de horecaformules.” Afgelopen periode heeft Juul gewerkt aan het opzetten van het evenement Happy Tuesday, een event voor eenzame ouderen in de StationsHuiskamers.

Jouw droombaan in je mailbox?

Mis nooit meer jouw ideale vacature met onze persoonlijke vacature alerts.