NS is opgebouwd uit meerdere bedrijfsonderdelen. We werken intensief samen om honderdduizenden reizigers naar de juiste bestemming te brengen en van alle gemak en service te voorzien. Elke dag weer. Door hen op tijd, veilig en in een schone trein naar hun bestemming te brengen. Maar ook door de mogelijkheid te bieden hun fiets te parkeren, een OV fiets te huren en interessante winkelmogelijkheden te bieden op het station.
Rutger
Als Rutger Bouw (25) niet aan het werk is, reist hij graag door Europa. Als het kan, zoveel mogelijk met de trein. En al die reiservaring komt goed van pas bij zijn functie als Servicemedewerker Internationaal. “Aan de balie kunnen we die persoonlijke touch meer bieden dan via een app of website.”
Bibi
Voor Bibi Zwolman (59) geen 9-tot-5-baan. Want als medewerker van de klantenservice bij NS staat ze de hele avond paraat voor reizigers met vragen. Hoe houd je met deze tijden een goede werk-privébalans? Ze vertelt: Ik doe webcare voor NS. Samen met mijn collega’s proberen we alle vragen van reizigers te beantwoorden.’
Als alles goed gaat, kunnen treinen met vlakke plaatsen op de wielen vanaf de herfst 2024 naar de splinternieuwe kuilwielenbank bij het onderhoudsbedrijf in Leidschendam. Ze kunnen, na een behandeling van 20 minuten per wielas, met perfect ronde wielen de dienstregeling weer inrollen. Lees hier meer over de nieuwe kuilwielenbank.
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.