NS neemt een belangrijke maatschappelijke rol in. Jouw marketing of communicatie bereikt honderdduizenden mensen! Jij hebt dus direct impact op een duurzamer Nederland. Help jij ons hét duurzame mobiliteitsbedrijf voor de deur tot deur reis te worden?
Bij een grote werkgever als NS kun jij alle kanten op. Van arbeidsmarktcommunicatie tot events, interne communicatie, woordvoering en campagnes voor onze reizigers op verschillende kanalen. Samen blijven we innoveren om onze doelgroepen te bereiken.
Het klinkt misschien logisch, maar wij vinden het bij NS de normaalste zaak van de wereld om helder te communiceren. Met onze reizigers én met onze collega’s. Daarom verwachten we dat jij hierin het voortouw neemt!
NS neemt een belangrijke maatschappelijke rol in. Jouw marketing of communicatie bereikt honderdduizenden mensen! Jij hebt dus direct impact op een duurzamer Nederland. Help jij ons hét duurzame mobiliteitsbedrijf voor de deur tot deur reis te worden?
Bij een grote werkgever als NS kun jij alle kanten op. Van arbeidsmarktcommunicatie tot events, interne communicatie, woordvoering en campagnes voor onze reizigers op verschillende kanalen. Samen blijven we innoveren om onze doelgroepen te bereiken.
Het klinkt misschien logisch, maar wij vinden het bij NS de normaalste zaak van de wereld om helder te communiceren. Met onze reizigers én met onze collega’s. Daarom verwachten we dat jij hierin het voortouw neemt!
Als marketing- en communicatieprofessional kom je te werken in een grote organisatie vol talent en ervaring. Je kunt dus altijd even sparren met een collega en jezelf blijven ontwikkelen, bijvoorbeeld door te leren over nieuwe ontwikkelingen in jouw vakgebied, of door het volgen van een cursus of opleiding. Jij krijgt de ruimte om het beste uit jezelf te halen en voor jouw eigen inbreng. Heb jij een goed plan? Grote kans dat we daarmee aan de slag gaan. In een grote organisatie als NS is er altijd wel een nieuwe uitdaging.
Hanneke
Tussen 08.00 en 16.30 uur stuurt Hanneke (37) als manager productie vijftig mensen aan. En daarbuiten zorgt ze voor haar kleine van 2 jaar oud. Die combinatie – het ouderschap en een verantwoordelijke functie – kan pittig zijn. Mede daarom switchte ze van werkgever en kwam ze bij NS terecht: “Ik koos voor een gezin, en zocht daarom een plek met goede voorwaarden voor ouderschap.”
Bibi
Voor Bibi Zwolman (59) geen 9-tot-5-baan. Want als medewerker van de klantenservice bij NS staat ze de hele avond paraat voor reizigers met vragen. Hoe houd je met deze tijden een goede werk-privébalans? Ze vertelt: Ik doe webcare voor NS. Samen met mijn collega’s proberen we alle vragen van reizigers te beantwoorden.’
Juul
“Vandaag ben ik bezig met het maken van winkelcommunicatie voor op de schermen en morgen ben ik een enorm event aan het opzetten. Die afwisseling is supercool.” Juul Smit is marketeer Julia’s en StationsHuiskamer, twee horecaformules van NS Retail. “Binnen mijn functie zorg ik er op allerlei manieren voor dat reizigers de Julia’s en StationsHuiskamer weten te vinden. Samen met mijn team werken we aan goede deals, een lekker assortiment en zichtbare communicatie voor de horecaformules.” Afgelopen periode heeft Juul gewerkt aan het opzetten van het evenement Happy Tuesday, een event voor eenzame ouderen in de StationsHuiskamers.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.