NS neemt een belangrijke maatschappelijke rol in. Jouw marketing of communicatie bereikt honderdduizenden mensen! Jij hebt dus direct impact op een duurzamer Nederland. Help jij ons hét duurzame mobiliteitsbedrijf voor de deur tot deur reis te worden?
Bij een grote werkgever als NS kun jij alle kanten op. Van arbeidsmarktcommunicatie tot events, interne communicatie, woordvoering en campagnes voor onze reizigers op verschillende kanalen. Samen blijven we innoveren om onze doelgroepen te bereiken.
Het klinkt misschien logisch, maar wij vinden het bij NS de normaalste zaak van de wereld om helder te communiceren. Met onze reizigers én met onze collega’s. Daarom verwachten we dat jij hierin het voortouw neemt!
NS neemt een belangrijke maatschappelijke rol in. Jouw marketing of communicatie bereikt honderdduizenden mensen! Jij hebt dus direct impact op een duurzamer Nederland. Help jij ons hét duurzame mobiliteitsbedrijf voor de deur tot deur reis te worden?
Bij een grote werkgever als NS kun jij alle kanten op. Van arbeidsmarktcommunicatie tot events, interne communicatie, woordvoering en campagnes voor onze reizigers op verschillende kanalen. Samen blijven we innoveren om onze doelgroepen te bereiken.
Het klinkt misschien logisch, maar wij vinden het bij NS de normaalste zaak van de wereld om helder te communiceren. Met onze reizigers én met onze collega’s. Daarom verwachten we dat jij hierin het voortouw neemt!
Als marketing- en communicatieprofessional kom je te werken in een grote organisatie vol talent en ervaring. Je kunt dus altijd even sparren met een collega en jezelf blijven ontwikkelen, bijvoorbeeld door te leren over nieuwe ontwikkelingen in jouw vakgebied, of door het volgen van een cursus of opleiding. Jij krijgt de ruimte om het beste uit jezelf te halen en voor jouw eigen inbreng. Heb jij een goed plan? Grote kans dat we daarmee aan de slag gaan. In een grote organisatie als NS is er altijd wel een nieuwe uitdaging.
Anna Taalman
Bij de meldkamer is geen dag hetzelfde. Anna Taalman helpt reizigers én collega’s bij ingewikkelde situaties. “Ik kan dit werk nog jaren doen. En als ik wil doorgroeien? Dan wordt dat zelfs bij NS gestimuleerd.” Wil jij weten hoe het is om op de meldkamer te werken? Met wat voor situaties Anna te maken krijgt? En hoe haar dit bevalt? Anna vertelt het je.
Rob Richelle
Rob Richelle is sinds april Hoofd Operations - Service en Performance bij NS International: “Dit betekent dat ik verantwoordelijk ben voor de uitvoering van onze internationale treindienst. Dit gaat over alle treinen die van en naar het buitenland rijden, inclusief de collega’s die meegaan naar het buitenland. Zo is er in ieder land om ons heen ook een hoofd operations waar ik nauw mee samenwerk. Echt superleuk, ik heb veel contact met mijn Belgische, Franse, Britse, Oostenrijkse, Zwitserse en Duitse collega's.”
Simone & Merit
Met maar liefst 22.000 collega’s is het onmogelijk om iedereen te kennen. Maar vandaag maken NS-collega’s Simone en Merit kennis met elkaar, zonder dat ze elkaar zien.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.