Fijne, toegankelijke stations waar onze reizigers zich altijd op hun gemak voelen; als operationeel manager breng jij de mensen, teams en processen samen en in beweging om dit voor elkaar te krijgen. Jouw enthousiasme en teamgeest inspireert medewerkers en tilt zo onze dienstverlening naar een hoger plan. Jij haalt het beste uit jouw team voor een gastvrije ontvangst van onze reizigers!

Een gastvrij station

Overleg met de gemeente over een stationsverbouwing, een werkgroep van gedreven collega-managers over gastvrijheid of zelf aan de slag met jouw ideeën om de werkprocessen te verbeteren. Wat er ook speelt, jij maakt je sterk voor oplossingen, altijd met de wens van onze reizigers voorop. Met jouw drive creëer jij draagvlak en realiseer je continue verbetering!

Inspireren op de vloer

Het ene moment werk je aan het beleid, dan regel je extra bezetting bij grote evenementen, schakel je snel met je collega’s om een calamiteit te controleren of inspireer je je team op de vloer tot de beste dienstverlening. Die afwisseling geeft jou energie! Met jouw enthousiasme creëer jij een team waarin iedereen weet dat ze op elkaar kunnen bouwen.

Service medewerker
Veiligheid & Service medewerker

Groeien als manager

Als (lijn)manager krijg je alle ruimte om het maximale uit je team én jezelf te halen. NS helpt jou vooruit. Zo kijken we samen waar jij naartoe wil en welke vaardigheden jij nog verder wil ontwikkelen. Ambitie om verder te groeien? Dan gaan we samen een ontwikkeltraject in. Zo kun je aan de slag bij andere projecten, of doorgroeien naar bijvoorbeeld districtmanager.

Example alt text

Werken aan beleid en teamwork op de vloer

Example alt text

Veel vrijheid en verantwoordelijkheid

Example alt text

Een hecht team bij een grote werkgever

Example alt text

Uitdagende projecten in een unieke omgeving

Example alt text

Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen

Example alt text

Uitstekende arbeidsvoorwaarden

Joyce vertelt…

Het zit in de kleine dingen

“We hopen dat reizigers zich bij ons thuis voelen. Een van de leukste werkzaamheden is de landelijke werkgroep over gastvrijheid waar ik aan deelneem. Daar bespreken we hoe we gastvrijheid op de stations kunnen verbeteren. Zo heeft een van de stationsteams met Pasen chocolade eitjes uitgedeeld aan de reizigers. Ik heb voorgesteld dat we op alle stations instructies over gastvrijheid geven. Dat gaat over kleine, maar belangrijke dingen. Als een reiziger de weg vraagt, kun je naar het juiste perron wijzen. Maar je kunt ook even meelopen. Zo bied je net een beetje extra gastvrijheid.”

Service medewerkers op het station

Jouw droombaan in je mailbox?

Mis nooit meer jouw ideale vacature met onze persoonlijke vacature alerts.