Overleg met de gemeente over een stationsverbouwing, een werkgroep van gedreven collega-managers over gastvrijheid of zelf aan de slag met jouw ideeën om de werkprocessen te verbeteren. Wat er ook speelt, jij maakt je sterk voor oplossingen, altijd met de wens van onze reizigers voorop. Met jouw drive creëer jij draagvlak en realiseer je continue verbetering!
Het ene moment werk je aan het beleid, dan regel je extra bezetting bij grote evenementen, schakel je snel met je collega’s om een calamiteit te controleren of inspireer je je team op de vloer tot de beste dienstverlening. Die afwisseling geeft jou energie! Met jouw enthousiasme creëer jij een team waarin iedereen weet dat ze op elkaar kunnen bouwen.
Als (lijn)manager krijg je alle ruimte om het maximale uit je team én jezelf te halen. NS helpt jou vooruit. Zo kijken we samen waar jij naartoe wil en welke vaardigheden jij nog verder wil ontwikkelen. Ambitie om verder te groeien? Dan gaan we samen een ontwikkeltraject in. Zo kun je aan de slag bij andere projecten, of doorgroeien naar bijvoorbeeld districtmanager.
“We hopen dat reizigers zich bij ons thuis voelen. Een van de leukste werkzaamheden is de landelijke werkgroep over gastvrijheid waar ik aan deelneem. Daar bespreken we hoe we gastvrijheid op de stations kunnen verbeteren. Zo heeft een van de stationsteams met Pasen chocolade eitjes uitgedeeld aan de reizigers. Ik heb voorgesteld dat we op alle stations instructies over gastvrijheid geven. Dat gaat over kleine, maar belangrijke dingen. Als een reiziger de weg vraagt, kun je naar het juiste perron wijzen. Maar je kunt ook even meelopen. Zo bied je net een beetje extra gastvrijheid.”
Semih
“Een glazen bol waarin ik zou kunnen zien waar toekomstige reizigers behoefte aan hebben zou fantastisch zijn.” Semih Turan is Business Developer bij NS Stations. Binnen deze functie is hij constant bezig met het verbeteren van de verschillende winkels op het station: “Het inspelen op toekomstige trends en toekomstige behoeftes van de reiziger is een belangrijk deel van mijn functie. Ik ben veel bezig met kansen zien, kansen benutten en kansen creëren.”
Henry
“De laatste tijd bestond mijn werk uit het bouwen van bruggen en het verbinden van mensen”. Henry Sanches is teammanager Tickets & Service voor regio Noordwest, maar de afgelopen periode was hij projectmanager Diversity Day. Met een groot team is hij bezig geweest om op dinsdag 3 oktober, nationale Diversity Day, een mooi evenement te organiseren op station Rotterdam Centraal.
Jaisal
Ik verleen service op zowel het station als in de trein. Zo help ik reizigers die niet weten op welk perron ze moeten zijn of assisteer ik bij incheckpoortjes. Ook ben ik als Medewerker Veiligheid & Service bezig met het handhaven van de veiligheid. Zo grijp ik in bij zwartrijders in de trein of bij agressieve reizigers. We zijn bevoegd om hen aan te houden.
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.