Als finance professional bij NS ben je overal bij betrokken. Daarom verwachten wij niet alleen expertise, maar ook initiatief. Zo maak jij écht het verschil voor onze reizigers en je collega’s. Jouw werk zie je direct terug in de maatschappij!
Ben je iemand die niet alleen registreert, maar ook proactief adviseert en participeert? Dan ben jij bij NS aan het juiste adres. Denk aan het uitvoeren van IT- of andere audits om de interne processen te optimaliseren. Of de controlling van grote vastgoedprojecten.
Als financieel expert laat jij je niet zomaar tegenhouden. Met datagedreven inzichten weet jij je collega’s te overtuigen van de beste oplossing, altijd met het oog op de beste ervaring voor onze reizigers.
Als finance professional bij NS ben je overal bij betrokken. Daarom verwachten wij niet alleen expertise, maar ook initiatief. Zo maak jij écht het verschil voor onze reizigers en je collega’s. Jouw werk zie je direct terug in de maatschappij!
Ben je iemand die niet alleen registreert, maar ook proactief adviseert en participeert? Dan ben jij bij NS aan het juiste adres. Denk aan het uitvoeren van IT- of andere audits om de interne processen te optimaliseren. Of de controlling van grote vastgoedprojecten.
Als financieel expert laat jij je niet zomaar tegenhouden. Met datagedreven inzichten weet jij je collega’s te overtuigen van de beste oplossing, altijd met het oog op de beste ervaring voor onze reizigers.
Als finance professional bij NS kom je te werken bij een miljardenbedrijf op het allerhoogste niveau, met allerlei complexe en geautomatiseerde geldstromen. Niet alleen maak je impact voor een duurzaam reizend Nederland, je komt ook te werken in een omgeving waar IT een steeds belangrijkere rol speelt. Datagedreven werken, AI, robotisering: voor jou zijn het middelen om NS vooruit te helpen, en jezelf als financieel expert te bewijzen én door te ontwikkelen.
Anna Taalman
Bij de meldkamer is geen dag hetzelfde. Anna Taalman helpt reizigers én collega’s bij ingewikkelde situaties. “Ik kan dit werk nog jaren doen. En als ik wil doorgroeien? Dan wordt dat zelfs bij NS gestimuleerd.” Wil jij weten hoe het is om op de meldkamer te werken? Met wat voor situaties Anna te maken krijgt? En hoe haar dit bevalt? Anna vertelt het je.
Rob Richelle
Rob Richelle is sinds april Hoofd Operations - Service en Performance bij NS International: “Dit betekent dat ik verantwoordelijk ben voor de uitvoering van onze internationale treindienst. Dit gaat over alle treinen die van en naar het buitenland rijden, inclusief de collega’s die meegaan naar het buitenland. Zo is er in ieder land om ons heen ook een hoofd operations waar ik nauw mee samenwerk. Echt superleuk, ik heb veel contact met mijn Belgische, Franse, Britse, Oostenrijkse, Zwitserse en Duitse collega's.”
Simone & Merit
Met maar liefst 22.000 collega’s is het onmogelijk om iedereen te kennen. Maar vandaag maken NS-collega’s Simone en Merit kennis met elkaar, zonder dat ze elkaar zien.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.