Als trainmanager Eurostar heb jij veel verantwoordelijkheid. Jij zorgt voor een fijne en veilige reis, coördineert het personeel en bent het eerste aanspreekpunt bij calamiteiten. Dankzij jou vertrekt de Eurostar op tijd naar Londen. En met deze kwaliteiten gaat jou dat zeker lukken!
Als trainmanager Eurostar ben jij onderdeel van een hecht team. Samen gaan we ervoor: de beste service voor onze reizigers zodat zij blijven kiezen voor NS International! Op de trein werk je nauw samen met jouw collega-trainmanager. Voor, tijdens en na de reis staan jullie klaar voor onze reizigers. Afwisselend ben jij ook het aanspreekpunt voor de machinist en verantwoordelijk voor de omroepen in de trein. De trein veilig en op tijd laten rijden, dat doen we samen.
Jij bent in je element als je reizigers kan helpen. Met een glimlach beantwoord je moeiteloos vragen in het Nederlands en Engels. Verdwaalde blik? Jij bevestigt dat ze goed zitten. Heeft iedereen zijn jas aan? Dan vraag jij of de airco iets lager moet. Samen zetten we een fijne ervaring neer voor onze reizigers. Met jouw warme en open karakter en aangeboren talent voor service zit jij goed als trainmanager Eurostar!
Op de Eurostar rijd je als trainmanager tot Brussel en op termijn eventueel ook naar Frankrijk met de Thalys. Je krijgt te maken met Belgische spoorweg veiligheidsregels, geavanceerd materieel en reizigers uit verschillende landen. Daarom is het belangrijk dat je leergierig bent. Passen al deze kwaliteiten helemaal bij jou? Dan stomen wij jou in 4 tot 6 maanden helemaal klaar met een betaalde opleiding.
Esme
Elke dag is anders als conducteur. De nachttrein is totaal verschillend van wanneer je in de ochtendspits werkt. Je hebt te maken met andere mensen, verschil in drukte en in of je alleen werkt of met een andere conducteur.
Jasper
Ik vind het belangrijk om de conducteur te spreken voordat we gaan rijden. Dat persoonlijke contact maakt je werkdag leuker, en stel dat er iets op de trein gebeurt, dan wil je weten wie je conducteur is. We zijn een team, en samen zorgen we voor de veiligheid aan boord.
Angela
Normaal gesproken maak ik graag grapjes. Als er iemand een bos bloemen bij zich heeft, is het ijs snel gebroken als ik zeg: “Nou, dat had u nou niet hoeven doen.” Vervolgens krijg ik dan de tofste reisverhalen te horen. Zo leuk!
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.