Om de selectie van aangeboden ZZP’ers en bureaus in goede banen te leiden, hebben we een aantal richtlijnen opgesteld. Aan elke nieuwe opdracht zijn beoordelingscriteria gekoppeld. Als jij denkt in het profiel te passen, kun je reageren door je cv aan te bieden, de beoordelingscriteria en een uurtarief in te vullen. Dit tarief dient op of onder het gestelde maximumtarief te liggen.
We vragen alle aanbieders om een voorblad op te nemen bij het cv van iedere kandidaat. Op dit voorblad worden de beoordelingscriteria die we hanteren bij de betreffende vacature opgenomen. Onder elk criterium zien we graag een korte motivatie waarin je beschrijft waarom de kandidaat hieraan voldoet. Verwijzen naar het cv volstaat niet. De gehele aanbieding (voorblad en CV), dient in het Nederlands te zijn en mag niet langer zijn dan 8 pagina’s.
Zodra je jouw aanbieding hebt ingediend, komt deze in onze digitale kluis terecht. Deze kluis kan pas door onze recruiter worden geopend als de einddatum van de publicatie verstreken is. Vanaf dat moment kunnen wij dus alle aanbiedingen gelijktijdig inzien en beoordelen.
De kandidaat krijgt naar aanleiding van de ingevulde beoordelingscriteria punten toegekend. De kandidaat met de meeste toegekende punten komt bovenaan onze automatische ranglijst te staan. Bij een gelijke score wordt de kandidaat met de laagste prijs bovenaan de automatische ranglijst geplaatst. De NS Inhuurdesk beoordeelt vervolgens in hoeverre de aangeboden CV’s aansluiten op de opdrachtomschrijving. Bij een gelijke geschiktheid wordt vervolgens beoordeeld op prijs. De beste aanbiedingen worden ter beoordeling voorgelegd aan de inhurend manager.
De inhurend manager beoordeelt de doorgestuurde CV’s en nodigt één of meerdere kandidaten uit voor een interview. De manager zal naar aanleiding van het interview de geschiktheid van de kandidaat voor de opdracht beoordelen. Naar aanleiding van deze beoordeling kan worden overgegaan tot de gunning van de opdracht.
Zodra we een succesvolle match hebben, sluiten we de opdracht en stellen we de andere aanbieders daarvan op de hoogte.
Let op: als wij merken dat kandidaten of bureaus onvolledige of onjuiste informatie aanleveren, wijzen we ze direct af. Als blijkt dat dit vaker voorkomt, kunnen we overgaan tot uitsluiting van de NS Marktplaats voor de duur van 3 maanden.
NS werkt samen met contractpartner FastFlex. Zodra er een opdracht gegund is, zijn er (een combinatie van) drie contractvormen mogelijk:
FastFlex zal de aanbieder benaderen om onderstaande documenten aan te leveren en/of te ondertekenen:
NS heeft een inhuurreglement om te voldoen aan wet- en regelgeving op basis van de volgende voorwaarden:
NS heeft een beleid voor de omgang met bemiddelingspartijen van ZZP’ers of van kandidaten die in loondienst zijn bij een andere partij dan de aanbieder:
NS communiceert bij de publicatie van inhuuropdrachten weliswaar een vaste urenomvang maar behoudt zich het recht voor om deze urenomvang gedurende de opdracht te wijzigen. In ieder geval wordt er in de kerst- en nieuwjaarsperiode gedurende twee weken geen of zeer beperkt gebruik gemaakt van inhuurprofessionals door NS.
Wil je informatie over het gebruik van jouw persoonsgegevens? Bekijk dan ons privacy statement.
Mocht je vragen hebben over onze werkwijze of onze voorwaarden, neem dan gerust contact met ons op via [email protected] of 088 – 67 11 035. Indien je een klacht hebt, dan kun je deze indienen bij [email protected]. Wij nemen je klacht in behandeling. Binnen twee werkdagen geven wij je een terugkoppeling. NS behoudt zich het recht voor om gedurende een klachtenprocedure de lopende inhuurprocedure voort te zetten.
"Als Local Information Security Officer (LISO) is het onder andere mijn taak om teams weerbaar te maken tegen cyber security-aanvallen. NS heeft een complexe infrastructuur met veel ‘deurtjes’ en daardoor veel aanvalsmogelijkheden."
Elke dag is anders als conducteur. De nachttrein is totaal verschillend van wanneer je in de ochtendspits werkt. Je hebt te maken met andere mensen, verschil in drukte en in of je alleen werkt of met een andere conducteur.
"Als CRM-specialist houd ik me bezig met het bedenken, uitvoeren en evalueren van e-mailcampagnes. Met als doel om reizigers te inspireren om vaker met de trein te reizen. Je kan dat als e-mailmarketeer op verschillende manieren aanpakken. Er zijn zoveel kansen om te verbeteren. Dat vraagt wel om een goede focus, want je kan niet alles tegelijkertijd doen."