Woon jij in regio Amsterdam? En ben je benieuwd hoe het is om te werken als Medewerker Tickets & Service op Amsterdam Centraal Station? Schrijf je in voor de online informatiesessie op woensdag 22 januari en ontdek of dit werk bij je past.
  • Wanneer: woensdag 22 januari 2025 van 16.00 tot 17.00 uur 

  • Waar: online via MS Teams (link volgt na inschrijving)

  • Voor: deelnemers die maximaal 45-60 minuten reisafstand van Amsterdam CS wonen (met het OV en met eigen vervoer).

Wat kan ik verwachten van de online informatiesessie?
Onze servicemedewerkers zijn hét gezicht op onze stations en helpen reizigers op pad. Van ticketverkoop tot het beantwoorden van allerlei vragen. Tijdens de online sessie krijg je een kijkje achter de schermen van deze afwisselende baan op Amsterdam CS. Leer alles over de verantwoordelijkheden en de opleiding tot Servicemedewerker. Ook hoor je de verschillen tussen werken als Medewerker Tickets & Service voor Binnenland of voor Internationaal.  Tot slot vertelt een recruiter over de arbeidsvoorwaarden en het sollicitatieproces. Stel al je vragen via de chat en we doen ons best zoveel mogelijk te beantwoorden. Zien we je daar?
Interesse in het werk?